- Dapatkan link
- X
- Aplikasi Lainnya
Het private cashback-platform is nodig voor de wereldwijde online-winkelindustrie om een wereldwijd publiek te voorzien van concurrerende cashback-tarieven zonder afbreuk te doen aan de privacy van gebruikers.
Dealjoy werkt tussen klanten en internethandelaren, en onderhandelt en past de beste partnerdeals aan. Als onze leden via het Dealjoy-platform naar de online winkel gaan, ontvangen ze commissies voor hun aankopen, vrijwel zonder persoonlijke informatie voor een derde partij te identificeren.
Wereldwijde en anonieme microbetalingen zijn mogelijk geworden vanwege de aanhoudende massale acceptatie van crypto-valuta's. Met behulp van blokkeringstechnologie en een gestandaardiseerd ERC-20-token genaamd DEAL, wordt de cashback privé, wereldwijd en onmiddellijk verstrekt, zonder minimum betalingslimieten.
Volledige naleving van de GDPR, anonieme directe betalingen en de mogelijkheid voor klanten om een volledig ongeïdentificeerd platform te blijven.
Anonieme betalingen
Alle Dealjoy-cashpacks worden anoniem in tokens betaald die compatibel zijn met ERC-20.
Alle Dealjoy-cashpacks worden anoniem in tokens betaald die compatibel zijn met ERC-20.
Geen persoonlijke gegevens
Vanwege het ecosysteem op basis van de blockbuster is geen identificerende persoonlijke informatie vereist.
Vanwege het ecosysteem op basis van de blockbuster is geen identificerende persoonlijke informatie vereist.
PROBLEMEN
Bestaande platforms maken gebruik van bankoverschrijvingen, papieren cheques en online betalingssystemen, zoals PayPal om te betalen voor hun klanten. Deze betaalmethoden zijn niet privé of echt wereldwijd, en omvatten daarnaast verschillende vergoedingen, zoals het verminderen van de provisie voor cashbacks en inbraak in de privacy van gebruikers.
Bestaande platforms maken gebruik van bankoverschrijvingen, papieren cheques en online betalingssystemen, zoals PayPal om te betalen voor hun klanten. Deze betaalmethoden zijn niet privé of echt wereldwijd, en omvatten daarnaast verschillende vergoedingen, zoals het verminderen van de provisie voor cashbacks en inbraak in de privacy van gebruikers.
De partnerindustrie wordt er vaak van beschuldigd de vertrouwelijke gegevens van de klant onethisch te verwerken om de huur te verhogen. Dit wordt mogelijk gemaakt door klanten die persoonlijke informatie moeten verstrekken en die met dubieuze voorwaarden akkoord gaan om te krijgen wat hen toekomt. Het verzenden van persoonlijke informatie naar cashback-leveranciers samen met de persoonlijke bestelgeschiedenis is iets dat klanten, om voor de hand liggende redenen, willen vermijden.
Een ander probleem, vanuit het oogpunt van de gebruiker, is de vertraging tussen de aankoop van goederen en de ontvangst van een commissie. Op bestaande platforms kan het tot drie maanden duren om een echte cashback te krijgen. Dit is lang wachten en ver weg van de ideale klant.
Volgens het onderzoek van RetailMeNot2 Inc werden de volgende voorkeuren van klanten onthuld:
- 96% geeft er de voorkeur aan om geen kortingen per post te gebruiken;
- 70% geeft de voorkeur aan betaling in een andere vorm dan een cheque;
- 55% geeft er de voorkeur aan om cashbackaanbiedingen online te kopen;
- 50% gelooft dat de gevonden cacheback-aanbiedingen moeilijk te herberekenen zijn.
Deze resultaten tonen opnieuw aan dat consumenten snellere betalingen, meer geschikte cashback-platforms en moderne betalingsmethoden willen.
OPLOSSINGEN Een
revolutionaire oplossing voor alle problemen is het Dealjoy Platform, dat de cashback terugbetaalt in zijn eigen Ethereum-compatibele tokens.
revolutionaire oplossing voor alle problemen is het Dealjoy Platform, dat de cashback terugbetaalt in zijn eigen Ethereum-compatibele tokens.
Hierdoor kan het platformteam zich concentreren op het vinden van de beste aanbiedingen en bonussen voor leden, in plaats van het omgaan met internationale bankoverschrijvingen, waarvoor minimale betalingslimieten en een vermindering van het percentage cashback vereist zijn vanwege hoge kosten voor het verwerken van betalingen.
Cashbacks Dealjoy worden vrijwel direct en zonder een minimumdrempel betaald. Leden kunnen DEAL-tokens op hun portemonnee op elk gewenst moment intrekken om in te ruilen voor andere crypto-valuta's of voor potentiële kostenstijgingen. Ons tokenmodel, beheerd door de gemeenschap, werkt in het belang van de houders van tokens, vermindert hun circulatie en creëert druk bij het kopen, het verzilveren van tokens die als commissie aan de gemeenschap worden teruggegeven.
Vanwege de aard van het ecosysteem op basis van het blockhouse, is er geen identificerende persoonlijke informatie vereist van onze leden. Als supporters van crypto-valuta en visionair is de bescherming van persoonlijke gegevens een topprioriteit voor het platformteam. De gemeenschap zal deze transparante en vertrouwelijke benadering zeer op prijs stellen.
VERGELIJKING VAN DEALJOY EN TWEE LEADING KASHBEK-LEVERANCIERS
BUSINESS MODEL
Het belangrijkste bedrijfsmodel is om leden van het platform toegang te bieden tot hun favoriete online winkels, waarin Dealjoy commissies ontvangt met leden voor hun aankopen.
Het belangrijkste bedrijfsmodel is om leden van het platform toegang te bieden tot hun favoriete online winkels, waarin Dealjoy commissies ontvangt met leden voor hun aankopen.
Dealjoy zal maximaal 20% van de inkomsten ontvangen van partners, om gemeenschappelijke kosten voor bedrijf en platform te betalen en langetermijnstrategieën voor marketing, ontwikkeling en het branden van tokens te volgen. De rest - niet minder dan 80% van de ontvangen fondsen, wordt betaald aan de leden van het platform. Aangezien de betalingen van deelnemers in tokens worden gedaan, koopt Dealjoy constant tokens op externe beurzen.
Om een constante voorraad tokens en liquiditeit voor directe cashbacks te garanderen, wordt 10% van de totale initiële aanbieding van tokens uit de transactie toegewezen aan de reserve van het bedrijf.
NUTTIGE LINKS
- Dapatkan link
- X
- Aplikasi Lainnya
Komentar
Posting Komentar